Sáskák

 2010.03.14. 15:06

Te szoktál vásárolni? Rossz szokás. Ne tedd.

Bemegyek. Odaugrik. Mit segíthet? Nem kell, kösz. Mutatna új terméket. Nem kértem. A bal sarokban most le van értékelve, de piszkosul, nézzem meg. Nem nézem. Odahozza. Mutatja. Csak húszezer. Szinte ingyen. Jó vétel. Akciós.

Heherészek - Nagyon érdekes. (Menj a picsába!)

Hozzám próbálja. Kijáratot nézem. Hátrálok. Ott áll a hátam mögött a másik. Nincs egérút. A kör bezárult. Eltolom a kezét. Mosolyog. Mint egy nagyranőtt, mutáns sáska.

(Repülőről kéne irtani. De nem. Csak a napalm segíthet.)

Majd talán máskor. Még meggondolom, köszi.

Jól áll a színe. Ez engem várt. Elviszi más, ha most nem. Nem tudja nekem eltenni. 

Nem is kértem. Nem kértem ilyet. Vigye! (Sósavat a napalm után, hogy nyoma se maradjon!)

Sajnálja. Gondoljam meg. A hátam mögül a másik nem tágít. ( Én nem sajnálom!)

Sasszé balra. Nekimegyek az állványnak. Felborul. Eltűnik a sáskamosoly. Rosszallás van helyette. Nem vagyok jó vevő. Hálátlan vagyok. Gondot okozok. Nem ezt várták tőlem. Ők segíteni akartak.

Nem gond, mondja, miközben szabadkozom. Semmiség. De gyilkos a pillantása felém. Éget.

Pakolnak. Hátrálok, most szabad az út, de el se hiszem. Bizonytalan a járásom.

Utánam néz. Kinyújtja a csápjait. Hatalmas szemében gyilkos ösztön. Karjai kivágódnak. Harmincezred másodperc. Mint a rugós bicska. Fűrészes-szélű, tüskés lábai végén egy-egy kard. Nyársra húzza a testem. Már nem látom. A szemem kivájta egy mozdulattal. Mohó szájához viszi a fejem...

Vettem egy pulóvert.

Címkék: link

süti beállítások módosítása